کلیپ باز

دانلود جدیدترین کلیپهای نت

کلیپ باز

دانلود جدیدترین کلیپهای نت

سانسور ترانه، رفتی، علی زند وکیلی

يكشنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۴۸ ق.ظ
با این که الان خیلی خسته بودم ولی گفتم یه سری ویدیوی جدید بزارم.

کلیپ : سانسور ترانه، رفتی، علی زند وکیلی

تو برنامه شهرآورد شبکه یک از ممیزی و سانسور شعر و ترانه رفتی، علی زند وکیلی طنز کردند.

کلیپ : سانسور ترانه لکنت، بنیامین بهادری

تو برنامه شهرآورد شبکه یک از ممیزی و سانسور شعر و ترانه لکنت، بنیامین بهادری طنز کردند.

ویدیو : سانسور ترانه، مدار صفر درجه،علیرضا قربانی

تو برنامه شهرآورد شبکه یک از ممیزی و سانسور شعر و ترانه آهنگ مدار صفر درجه،علیرضا قربانی طنز کردند.

کلیپ جدید : سانسور ترانه، دوست دارم، محسن یگانه

تو برنامه شهرآورد شبکه یک از ممیزی و سانسور شعر و ترانه دوست دارم محسن یگانه طنز کردند.

اینارو خودم هم دوست داشتم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۷
میلاد عرب ایزدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.